Koncentrácia v 30. rokoch 20. storočia mala výrazný vplyv na ženskú módu. Sukne sa výrazne skrátili a do módy sa vrátila kontrolovaná spodná bielizeň.
V týchto 30. rokoch sa do módy začala vracať tá známa elegantná ženská silueta, pretože došlo k odklonu od chlapčenskej siluety z 20. rokov. Vyhľadávané boli zaoblené a špicaté tvary poprsia, ako aj prirodzené krivky v páse. Cieľom bolo dosiahnuť vzhľad takmer bez spodnej bielizne, keďže očarujúca móda sa zakladala na šikmo strihaných šatách z najsplývavejších saténov. Spodná bielizeň sa začala čoraz viac predávať v obchodoch.
30. roky: Rayónové tkaniny a elastická guma sprístupnili spotrebiteľom rafinovanejšie oblečenie.
Aj keď krajina prechádzala finančnou krízou, milovníci módy chceli uniknúť a obrátili sa na Hollywood. Škandalózne predkódové filmy ukazujú mladé hviezdičky v spodnej bielizni a sú najlepším zdrojom, ktorý umožňuje vidieť štýly, ktoré sa v tom čase nosili.
Začiatkom desaťročia ženy viac šili, opravovali a opravovali svoje oblečenie namiesto toho, aby ho vymieňali. Kupovalo sa menej hotových odevov, hoci štýly sa dramaticky zmenili.
Mäkší, ženský štýl nahradil chlapčenský vzhľad 20. rokov.
V roku 1930 sa lemy výrazne znížili až po členky. Základné odevy sa teraz nosili ľahšie, pretože zakrývali viac častí tela, čo umožnilo, aby ťažšie látky pohodlnejšie a hladšie sedeli. Výstrihy sa znížili, zatiaľ čo torzá sa zmyselne vytvarovali pod hranatými ramenami.
Zásadnými prvkami boli predovšetkým Košeľa All-in-One alebo Step-in bola revolučným novým štýlom od 20. rokov 20. storočia do polovice 30. rokov 20. storočia. Košieľka step-in predstavovala jednoduchý spôsob, ako spojiť podprsenku, nočnú košieľku a nohavičky alebo blúzku do jedného celku. Na rozdiel od verzií z 20. rokov 20. storočia boli step-in košele z 30. rokov 20. storočia strihané šikmo, obopínali siluetu tela a podporovali vtedajšie šitie na mieru.
S podprsenkami, nohavičkami a nočnými košieľkami zdobenými jemnou čipkou sa 30. roky 20. storočia považujú za jedno z najkrajších desaťročí v oblasti spodnej bielizne. V móde boli aj mäkké podprsenky bez kostice a podväzkové nohavičky. Ako sa ukázalo vo filme „Anabelline záležitosti“ z roku 1931. Podobne ako v 20. rokoch 20. storočia boli veľmi obľúbené hodvábne a rajónové košieľky zdobené čipkou a ženskými detailmi. V
30. rokoch 20. storočia sa výroba rozšírila a detaily sa dali ľahšie získať a doplniť do hotových odevov.
V tomto období sa začala formovať moderná myšlienka samostatných odevov. Slovo „podprsenka“ sa skrátilo na „podprsenka“.
Podprsenky sú univerzálne, s možnosťou nízkeho chrbta a začínajú byť dostupné vo veľkostiach A, B, C alebo D. Podväzkové nohavičky ponúkajú zakrytie bez línie nohavíc. Ak potrebujete pomôcť s tvarovaním postavy, prídu vám vhod hladké gumové podväzkové pásy.
Podprsenka a pančuchy v 30. rokoch 20. storočia boli zamerané na kontrolu. Mäkšie latexové podväzkové pásy nosili mladé ženy čoraz častejšie. Predaj pančuchového tovaru však prudko klesal, a ak skromné dievča vlastnilo pár hodvábnych pančúch, veľmi sa o ne staralo.
Večerné šaty 30. rokov 20. storočia upustili od záševkov v prospech mäkkých záhybov. Veľkosti šiat sa vrátili k prirodzenému pásu. Mierne plné sukne zvýrazňovali malý pás a minimalizovali boky. Živôtiky šiat boli navrhnuté s vložkami a jarmami. Osobitnú pozornosť dostali výstrihy, často so širokými vrúbkovanými alebo volánovými goliermi.
Ak ide o jesennú módu roku 1931, silueta bola štíhla, lemy sukní sa znížili.
Kontrolný korzet bol nevyhnutnosťou pre spodnú bielizeň.
Jesenné trendy modelovali hollywoodske herečky. Večerné šaty boli dostatočne dlhé na to, aby ste sa v nich cítili rovnako očarujúco ako Garbo.
Nakoniec športový oblek od madam Coco Chanel. Béžový vlnený model pre Barbaru Weeks. Sukňa je pomerne krátka, ale slávna francúzska návrhárka ich mala takto rada pri športových aktivitách. Sako sa zapína na gombíky cez biely hodvábny sveter. Golier a manžety sú z piké.